אתר תדמית לגיוס לקוחות

הרחבת קהל הלקוחות היא דבר שכל עסק שואף אליו, למרות שלא כל עסק מצליח לעשות זאת ביעילות. אחת הטעויות שעסקים עושים נובעת מתוך נקודת המבט המרוכזת בעצמם. עסק אשר רוצה להצליח בהרחבת קהל הלקוחות צריך לשנות את נקודת המבט ולהתחיל לחשוב כיצד הלקוח, אשר מחפש אחר מוצר או שירות, מסתכל על העסק – ולא כיצד העסק מסתכל על הלקוח.

זוהי התפיסה אשר מנחה אותנו בבייטס כאשר אנו נדרשים לתכנן ולעצב אתר תדמית. אנחנו תמיד מסתכלים מתוך נקודת המבט של הלקוח, אשר מחפש מוצרים ושירותים ברשת האינטרנט, ומקבל רשמים תדמיתיים שונים אשר משפיעים על החלטותיו. אנו בעצם מבצעים חיבור בין העסק לגולש, המבוסס על ציפיות הגולש ונותן מענה לציפיותיו.

אתר תדמית – הפנים של העסק

שאלה נצחית היא מהו אתר תדמית ומה מבדיל אותו מאתרים אחרים. התשובה שלנו לשאלה היא שכל אתר מסחרי הוא אתר תדמית. אין שום דבר אשר מבדיל בין אתר תדמיתי לאתר לא תדמיתי – בין אם זה דף נחיתה לגיוס לידים, או אתר למכירות ותקשורת עם הלקוחות; האתר תמיד נושא את המסר השיווקי והתדמיתי. ברגע בו הלקוח הפוטנציאלי מסתכל על אתר העסק הוא מסתכל על הפנים של העסק, תמיד.

אם השאיפה שלכם היא גיוס לידים והרחבת מעגל הלקוחות, יש צורך באתר תדמית אשר מבין את שיקולי התת מודע של הגולש ומה מוביל לקבלת החלטות צרכניות אצל הגולש. אם אתם עומדים להשקיע בקמפיין גיוס לידים ברשתות חברתיות או מנועי חיפוש, בסופו של דבר הקמפיין יעביר את הגולש אל אתר תדמית, לא תרצו לאבד את הלקוח אחרי שכבר השקעתם כסף בגיוסו באמצעות מודעת ה PPC. לכן עכשיו חשוב שיהיה לכם אתר תדמית מקצועי אשר יודע לפגוע בנקודות הנכונות אצל הגולש ולגרום לו לתת אמון בעסק ושירותיו.

תדמית נבנית באמצעות עיצוב נכון, טקסט שיווקי המנוסח בקפידה ותכונות האתר. אין כאן מקום לטעויות – עיצוב לא מתאים לאופי הקהל, טקסט שאינו משכנע או אינו עושה שימוש בשפה השיווקית הנכונה, או אתר שבו הגולש מתקשה למצוא את המידע או הפעולות שהוא מעוניין לבצע עלולים לפגוע בתדמית ולהבריח את הלקוח.

צורת התפיסה הזו לוקחת את כל תחום בניית אתרי התדמית לכיוון אחר לגמרי. אם חשבתם שזוהי עבודה למפתחי אתרים המתמחים בכתיבת שורות קוד, הדבר אינו מדויק. בניית אתרי תדמית היא עבודה שיווקית ברובה וכתיבת שורות הקוד היא רק היבט טכני של המטרות השיווקיות והמסרים שנרצה להעביר.

מעוניינים בהרחבת מעגל הלקוחות ובניית הפנים של העסק? בואו לעשות זאת בדרך של בייטס.

גיא דימרי

שיווק פרסום ואפיון לקוח

שתף:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
MORE MILK ON MY COOKIE PLEASE

יכול לעניין אותך גם...

למה אני צריך שיווק בדיגיטל?

איך שאלה כזו הגיונית, יכולה להיות כזו מבלבלת?
הרי יש כל כך הרבה משפטי חוכמה בחוץ – “כולם נמצאים באינטרנט”, “כדי שיכירו בך אתה חייב רשת
חברתית”, תכנס לרשת וזה מה שיציל אותך”.
אז אני אניח כאן פצצה- כל האמירות האלה כלל לא משקפות את המציאות.

אתר תדמית לגיוס לקוחות

זוהי התפיסה אשר מנחה אותנו בבייטס כאשר אנו נדרשים לתכנן ולעצב אתר תדמית. אנחנו תמיד מסתכלים מתוך נקודת המבט של הלקוח, אשר מחפש מוצרים ושירותים

חשיבות התדמית בדיגיטל

כל עסק צריך לדאוג לתדמית שלו, כלומר לצורה שבה הוא משתקף בעיני הלקוחות. תדמית היא תוצאה טבעית של צורת התנהלות העסק, למשל עסק אשר מבצע