fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אפיון חווית משתמש ככלי מרכזי לבניית אתר

אפיון חווית משתמש ככלי מרכזי לבניית אתר.
בכדי להבין את המשפט הזה, צריך קודם כל לרדת רמה, ולהבין מהו אפיון חווית המשתמש, או בשמו המקצועי – UX.
(המון אנשים מקשרים UX ל-UI אבל זה לא בהכרח מגיע יחד)
בעצם מאפיין חווית המשתמש – עוסק בהבנת עולם המשתמשים, צורך השוק ומרכיבי תכנון ממשק המשתמש.
היום כמעט בכל תהליך, יהיה מעורב מאפיין, שעיקר תפקידו הוא לדאוג שהמערכת שנבנת מותאמת בצורה המתאימה ביותר למשתמש העתידי של המערכת – ע”י מחקר פסיכולוגי, כמותי / איכותני, מעקב מתחרים ועוד כלים נוספים.
המאפיין יודע לתת מענה לבעיות שעתידות לצוף בתהליך, ולהעלות את יחס ההמרה של המערכת בין אם זו מערכת אסטרטגית, שיווקית, עיצובית, טכנולוגית וכו’.
אז איך המאפיין מתקשר לבניית האתר שלי?
אחת השגיאות הנפוצות ביותר בתחום, הוא התבססות על רצון וטעם אישי.
בניית אתר ועיצוב – שלא עולה בקנה אחד עם טעם הלקוח והבנתו.
צריך להבין שהאתר, מערכת או כל כלי שנרצה לתכנן – צריך להתאים בעצם לדעת הקהל בכלל והלקוח שלנו בפרט. הלקוח צריך שהאתר יהיה נוח לשימוש (אם אפשר מוכר לשימוש) ועולה על הציפיות שלו.
“בסוף המערכת צריכה לענות על צרכי הלקוח בכדי שיבצע המרה”.
אצלנו ב- bites איפיון חווית משתמש
הוא שלב ראשון בתהליך היצירה, שלאחריו אנו יוצאים עם “פרוטוטייפ” שעונה על אחוז ההמרה הגבוה ביותר.
לאחר מכן – האתר יוצא לעיצוב וביצוע – בליווי צמוד של מאפיין,
בכדי שכל הסייגים, ההתאמות ורצונות הלקוח ילקחו בחשבון.

קניון הממתקים – CandyMall

שנת התחלה: 2023

תקציר עבודה: עיצוב חדשני ומודרני לאתר איקומרס מיושן. חקירת קהלים, UX/UI והנגשה מחדש. התאמת רספונסיביות ועוד.

מטרה: שיפור יחס המרה לכל לקוח ע״י שיפור נראות ושיפור חווית הגלישה באתר עד לתהליך הרכישה.
יצירת חוויה ייחודית וטקסטואלית המתאימה למותג.

מחקר מילות מפתח מוביל לתוצאות

מחקר מילות מפתח הוא תהליך המאפשר לעסק לזהות את המילות המדוייקות והרלוונטיות ביותר שמשתמשים בהן במנוע החיפוש של גוגל כאשר הם מחפשים מוצרים או שירותים