fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אתר תדמית לגיוס לקוחות

הרחבת קהל הלקוחות היא דבר שכל עסק שואף אליו, למרות שלא כל עסק מצליח לעשות זאת ביעילות. אחת הטעויות שעסקים עושים נובעת מתוך נקודת המבט המרוכזת בעצמם. עסק אשר רוצה להצליח בהרחבת קהל הלקוחות צריך לשנות את נקודת המבט ולהתחיל לחשוב כיצד הלקוח, אשר מחפש אחר מוצר או שירות, מסתכל על העסק – ולא כיצד העסק מסתכל על הלקוח.

זוהי התפיסה אשר מנחה אותנו בבייטס כאשר אנו נדרשים לתכנן ולעצב אתר תדמית. אנחנו תמיד מסתכלים מתוך נקודת המבט של הלקוח, אשר מחפש מוצרים ושירותים ברשת האינטרנט, ומקבל רשמים תדמיתיים שונים אשר משפיעים על החלטותיו. אנו בעצם מבצעים חיבור בין העסק לגולש, המבוסס על ציפיות הגולש ונותן מענה לציפיותיו.

אתר תדמית – הפנים של העסק

שאלה נצחית היא מהו אתר תדמית ומה מבדיל אותו מאתרים אחרים. התשובה שלנו לשאלה היא שכל אתר מסחרי הוא אתר תדמית. אין שום דבר אשר מבדיל בין אתר תדמיתי לאתר לא תדמיתי – בין אם זה דף נחיתה לגיוס לידים, או אתר למכירות ותקשורת עם הלקוחות; האתר תמיד נושא את המסר השיווקי והתדמיתי. ברגע בו הלקוח הפוטנציאלי מסתכל על אתר העסק הוא מסתכל על הפנים של העסק, תמיד.

אם השאיפה שלכם היא גיוס לידים והרחבת מעגל הלקוחות, יש צורך באתר תדמית אשר מבין את שיקולי התת מודע של הגולש ומה מוביל לקבלת החלטות צרכניות אצל הגולש. אם אתם עומדים להשקיע בקמפיין גיוס לידים ברשתות חברתיות או מנועי חיפוש, בסופו של דבר הקמפיין יעביר את הגולש אל אתר תדמית, לא תרצו לאבד את הלקוח אחרי שכבר השקעתם כסף בגיוסו באמצעות מודעת ה PPC. לכן עכשיו חשוב שיהיה לכם אתר תדמית מקצועי אשר יודע לפגוע בנקודות הנכונות אצל הגולש ולגרום לו לתת אמון בעסק ושירותיו.

תדמית נבנית באמצעות עיצוב נכון, טקסט שיווקי המנוסח בקפידה ותכונות האתר. אין כאן מקום לטעויות – עיצוב לא מתאים לאופי הקהל, טקסט שאינו משכנע או אינו עושה שימוש בשפה השיווקית הנכונה, או אתר שבו הגולש מתקשה למצוא את המידע או הפעולות שהוא מעוניין לבצע עלולים לפגוע בתדמית ולהבריח את הלקוח.

צורת התפיסה הזו לוקחת את כל תחום בניית אתרי התדמית לכיוון אחר לגמרי. אם חשבתם שזוהי עבודה למפתחי אתרים המתמחים בכתיבת שורות קוד, הדבר אינו מדויק. בניית אתרי תדמית היא עבודה שיווקית ברובה וכתיבת שורות הקוד היא רק היבט טכני של המטרות השיווקיות והמסרים שנרצה להעביר.

מעוניינים בהרחבת מעגל הלקוחות ובניית הפנים של העסק? בואו לעשות זאת בדרך של בייטס.

קניון הממתקים – CandyMall

שנת התחלה: 2023

תקציר עבודה: עיצוב חדשני ומודרני לאתר איקומרס מיושן. חקירת קהלים, UX/UI והנגשה מחדש. התאמת רספונסיביות ועוד.

מטרה: שיפור יחס המרה לכל לקוח ע״י שיפור נראות ושיפור חווית הגלישה באתר עד לתהליך הרכישה.
יצירת חוויה ייחודית וטקסטואלית המתאימה למותג.

מחקר מילות מפתח מוביל לתוצאות

מחקר מילות מפתח הוא תהליך המאפשר לעסק לזהות את המילות המדוייקות והרלוונטיות ביותר שמשתמשים בהן במנוע החיפוש של גוגל כאשר הם מחפשים מוצרים או שירותים