fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חשיבות התדמית בדיגיטל

כל עסק צריך לדאוג לתדמית שלו, כלומר לצורה שבה הוא משתקף בעיני הלקוחות. תדמית היא תוצאה טבעית של צורת התנהלות העסק, למשל עסק אשר מבצע עבודה חובבנית יסבול מתדמית שלילית. אך תדמית היא לא רק תוצאה של מוניטין, אלא במידה רבה תוצאה של עבודת יחסי ציבור טובה בהעברת המסרים הנכונים לקהל. בניגוד למוניטין, תדמית יכולה להתקבל כתוצאה מרושם ראשוני ומבט חטוף בנוכחות הדיגיטלית של העסק; למשל פעילותו ברשתות חברתיות או אתר תדמית שהעסק מחזיק.

מכיוון שאנו חיים בעידן דיגיטלי, כלומר תקופה שבה מרבית הפעולות שלנו החל מאיסוף המידע וקבלת ההחלטות הצרכניות, ועד לביצוען, מתבצע באמצעים דיגיטליים – ישנה חשיבות מיוחדת לתדמית בדיגיטל. בין אם יש לכם עסק קטן או גדול, ישנו סיכוי גדול שהמפגש הראשון של הלקוח עם העסק שלכם או מוצריו ושירותיו יתבצע באמצעות המדיה הדיגיטלית על צורותיה השונות כמו אתר תדמית או הפעילות ברשתות חברתיות. לא תרצו לפספס את ההזדמנות – עליכם להיות במקום שבו נמצאים הלקוחות.

עולם הדיגיטל פותח בפניכם עולם של אפשרויות

אין ספק שלתדמית דיגיטלית ישנה חשיבות גדולה בימינו, אך כדאי לציין שיש לה גם יכולות גדולות יותר בהשוואה לתהליכי בניית תדמית מסורתיים. הדיגיטל מאפשר הצגת מסרים תדמיתיים בצורות מתוחכמות הכוללות גם אמצעים ויז‘ואליים וסרטוני ווידאו. כך ניתן להעביר מסרים בצורה מהירה אל תת ההכרה ולבנות תדמית במהירות.

ומעל כל זה מצטרף הקלף המנצח, האס הגדול של המדיה הדיגיטלית והיא יכולות הפילוח המתוחכמות. מדיה דיגיטלית, המורכבת מרשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש ואפליקציות שונות מעניקות לנו יכולות טירגוט מתקדמות, יכולות רימרקטינג ואינספור אמצעים אשר מאפשרים לנו להביא את המסרים התדמיתיים שלנו לכף ידו של פרופיל הלקוח שאנו מחפשים.

גיבוש זהות דיגיטלית

ישנה חשיבות גדולה לבניית תדמית במדיה דיגיטלית, וכל התעסקות באתר תדמית, רשתות חברתיות או כל קידום ממומן במנועי חיפוש, חייב להיעשות מתוך תפיסה אסטרטגית המכוונת אל קהל המטרה ומדברת אליו בשפה השיווקית הנכונה.

באמצעות עבודה נכונה העסק יכול לבנות את התדמית אשר תסייע לו במיצוב מיקומו בשוק; להגיע אל הקהל ולהגדיל את המכירות ואחוזי ההמרה. אם תרצו לקבל את המיטב מתקציב הפרסום ולבנות תדמית דיגיטלית מנצחת, אנו מזמינים אתכם לפנות לבייטס – המומחים למדיה דיגיטלית, בניית אתרי תדמית ופעילות ברשתות חברתיות.  לנו יש הכלים והניסיון לנהל את הפעילות שלכם במדיה הדיגיטלית מתוך תפיסה שיווקית כוללת השמה דגש על גיבוש זהות דיגיטלית לצורך השגת מכירות וקידום העסק.

קניון הממתקים – CandyMall

שנת התחלה: 2023

תקציר עבודה: עיצוב חדשני ומודרני לאתר איקומרס מיושן. חקירת קהלים, UX/UI והנגשה מחדש. התאמת רספונסיביות ועוד.

מטרה: שיפור יחס המרה לכל לקוח ע״י שיפור נראות ושיפור חווית הגלישה באתר עד לתהליך הרכישה.
יצירת חוויה ייחודית וטקסטואלית המתאימה למותג.

מחקר מילות מפתח מוביל לתוצאות

מחקר מילות מפתח הוא תהליך המאפשר לעסק לזהות את המילות המדוייקות והרלוונטיות ביותר שמשתמשים בהן במנוע החיפוש של גוגל כאשר הם מחפשים מוצרים או שירותים