fbpx
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

למה אני צריך שיווק בדיגיטל?

איך שאלה כזו הגיונית, יכולה להיות כזו מבלבלת? הרי יש כל כך הרבה משפטי חוכמה בחוץ - "כולם נמצאים באינטרנט", "כדי שיכירו בך אתה חייב רשת חברתית", תכנס לרשת וזה מה שיציל אותך". אז אני אניח כאן פצצה- כל האמירות האלה כלל לא משקפות את המציאות.

דמיינו לכם סיטואציה, דמיינו את הקניון הזה שאתם תמיד מוצאים בו הכל, משם תכפילו פי מיליארד את
החנויות שאתם אוהבים – נשמע חלומי נכון? חכו.
עכשיו תכפילו פי מספר אינסופי את החנויות אותם שנאתם/ מיותרות לכם/ לא אופניות/ לא טעימות
מספיק/ מוכרים על הפנים / שקרנים/ משעממים ו.. טוב הבנתם את הפואנטה.
דמיינו פשוט סלט.
סלט עצום ומלא בקסם. שיכול כן להרים אתכם, ובקביל, לבזבז את זמנכם וגרוע מכך.

במילים פשוטות ללא שיווק נכון – גם הלקוח שמחפש אתכם לא בהכרח ימצא.

עכשיו השאלה האמיתית שתשאלו אותי נכנסת
– אז גיא, למה אני צריך שיווק בדיגיטל?
ואני אענה- כי כולם שם, כדי שיכירו בך ובעסק שלך תפתח רשת חברתית, להכנס לרשת יכול באמת להציל
את העסק שלך. וכאן הפרדוקס שלנו, גם שלי- וגם שלכם בעלי העסקים המקומיים/ העצמאיים/ השכירים
שנכנסים לשוק/ המעצמות שכבר עמוק בעולם כזה או אחר.
הפרדוקס של כולנו זה לא אם להכנס ולמה, אלה השאלה הכי אמיתית – מה העלות לעומת התועלת לעסק
שלי. ובמקביל איך אנחנו משיגים את התוצאות הרצויות?
הופה, אני כבר מרגיש שהתקדמנו.
ראיתם איך השאלות הפכו להגיוניות יותר? הן בעצם אותן השאלות שאתם בעלי עסקים שואלים בכל ערב
ובכל בוקר, מה העלות של השכירות לעסק, עלויות מצרכים, חשמל , עובדים ו… שוב הבנתם את הפואנטה.
שיווק בדיגיטל זה נושא שכרוך בעבודה, מסחר, איפיון, גמישות והמצאה מחדש בכל רגע נתון.
ולא אני לא אגיד שאני ממציא את הגלגל ( רק לפעמים ) בבייטס אנחנו שטים בזרם שכולם שוחים בו,
ונלחמים תמיד להיותבראש- עם המון תחרות מסביב, ושוב כמו כל עסק מסביב.

והרי התשובות-
עלות לעומת התועלת?
עלויות בעקרון מבוססות חבילות ואפיון, והכל שקוף באתר שלנו.
התועלת היא אפשרות חשיפה למיליוני ( לא נגיד מיליארדים כדי להשאר ריאליים ) יוזרים שונים המחפשים,
ושטים להם בנחת ברשת – הם, פוטנציאל אדיר להגדלת כל עסק, מכירות, הגדלת מודעות, ומיתוג החברה.

עוד תועלת היא האפשרות להגיע פיזית ולגעת בקהל לקוחות – שמחוץ לתחום השג היד שלכם בדרך כלל. אם 
בגלל אזור גאוגרפי ו/או כל מאפיין שיעלה לכם לראש.

התועלת האחרונה והחשובה ביותר היא – פשוט מיתוג.

הרי פרסום עסקי יכול להגיע באלפי וריאציות שונות, אם מדובר בקמפייני פרסום חוצי ישראל, טלויזיה, עיתונות
וכו’- היחס הזול ביותר לצפיית קהל בפרסומת – נמצא באינטרנט, נקודה. ללא תחרות.

אתן לכם דוגמא – אם אתם כלקוחות תרצו להוציא מודעה פרסומית בעיתון כזה או אחר תשלמו החל מ20k
לעמוד בלבד, כמות הצפיות בו עומדת על כמות התפוצה של אותו העיתון, שגם אם נלך על אחד מהעיתונים
המרכזיים בארץ ונאמר ש 200k אנשים צפו בכתבה שלכם ( נציין שאותו הקהל שקרא את העיתון לא באמת
מבוסס דאטה” לא מסונני כוונת רכישה/ מתעניינים בכם במיוחד). ברשת, באותו התקציב מדובר על
אפשרות להגעה של מעל מילון אנשים- מטורגטים, מבוססי דאטה, ובעלי אחוז המרה גבוה.
מטורף נכון? לחלוטין.
כרגע כשהמוח שלכם מדמיין את המספרים ומבין את האפשרויות,
אענה על השאלה הכי חשובה שנמצאת כאן- איך אני מגיע לתוצאות הרצויות לי ואף יותר?
אז ככה, מתוך הבנה שכל עסק הוא לגופו, ויש פוטנציאל לכולם לנצח ולקחת את מדליית הזהב (כמובן גם
לכם).


צריך לעשות את המקסימום, לחדש, לקדם ולהתקדם, ליזום, ולחשוב מחוץ לקופסא.


אז אצלנו בbites מתכננים קדימה את המהלכים מראש עבורכם ממש כמו ב’שח-מט’,
כדי שבמשחק ההצלחה ברשתות, אתם תנצחו.
בייטס- טעימה משיווק נכון.

קניון הממתקים – CandyMall

שנת התחלה: 2023

תקציר עבודה: עיצוב חדשני ומודרני לאתר איקומרס מיושן. חקירת קהלים, UX/UI והנגשה מחדש. התאמת רספונסיביות ועוד.

מטרה: שיפור יחס המרה לכל לקוח ע״י שיפור נראות ושיפור חווית הגלישה באתר עד לתהליך הרכישה.
יצירת חוויה ייחודית וטקסטואלית המתאימה למותג.

מחקר מילות מפתח מוביל לתוצאות

מחקר מילות מפתח הוא תהליך המאפשר לעסק לזהות את המילות המדוייקות והרלוונטיות ביותר שמשתמשים בהן במנוע החיפוש של גוגל כאשר הם מחפשים מוצרים או שירותים