חשיבות התדמית בדיגיטל

כל עסק צריך לדאוג לתדמית שלו, כלומר לצורה שבה הוא משתקף בעיני הלקוחות. תדמית היא תוצאה טבעית של צורת התנהלות העסק, למשל עסק אשר מבצע עבודה חובבנית יסבול מתדמית שלילית. אך תדמית היא לא רק תוצאה של מוניטין, אלא במידה רבה תוצאה של עבודת יחסי ציבור טובה בהעברת המסרים הנכונים לקהל. בניגוד למוניטין, תדמית יכולה להתקבל כתוצאה מרושם ראשוני ומבט חטוף בנוכחות הדיגיטלית של העסק; למשל פעילותו ברשתות חברתיות או אתר תדמית שהעסק מחזיק.

מכיוון שאנו חיים בעידן דיגיטלי, כלומר תקופה שבה מרבית הפעולות שלנו החל מאיסוף המידע וקבלת ההחלטות הצרכניות, ועד לביצוען, מתבצע באמצעים דיגיטליים – ישנה חשיבות מיוחדת לתדמית בדיגיטל. בין אם יש לכם עסק קטן או גדול, ישנו סיכוי גדול שהמפגש הראשון של הלקוח עם העסק שלכם או מוצריו ושירותיו יתבצע באמצעות המדיה הדיגיטלית על צורותיה השונות כמו אתר תדמית או הפעילות ברשתות חברתיות. לא תרצו לפספס את ההזדמנות – עליכם להיות במקום שבו נמצאים הלקוחות.

עולם הדיגיטל פותח בפניכם עולם של אפשרויות

אין ספק שלתדמית דיגיטלית ישנה חשיבות גדולה בימינו, אך כדאי לציין שיש לה גם יכולות גדולות יותר בהשוואה לתהליכי בניית תדמית מסורתיים. הדיגיטל מאפשר הצגת מסרים תדמיתיים בצורות מתוחכמות הכוללות גם אמצעים ויז‘ואליים וסרטוני ווידאו. כך ניתן להעביר מסרים בצורה מהירה אל תת ההכרה ולבנות תדמית במהירות.

ומעל כל זה מצטרף הקלף המנצח, האס הגדול של המדיה הדיגיטלית והיא יכולות הפילוח המתוחכמות. מדיה דיגיטלית, המורכבת מרשתות חברתיות, אתרי אינטרנט, מנועי חיפוש ואפליקציות שונות מעניקות לנו יכולות טירגוט מתקדמות, יכולות רימרקטינג ואינספור אמצעים אשר מאפשרים לנו להביא את המסרים התדמיתיים שלנו לכף ידו של פרופיל הלקוח שאנו מחפשים.

גיבוש זהות דיגיטלית

ישנה חשיבות גדולה לבניית תדמית במדיה דיגיטלית, וכל התעסקות באתר תדמית, רשתות חברתיות או כל קידום ממומן במנועי חיפוש, חייב להיעשות מתוך תפיסה אסטרטגית המכוונת אל קהל המטרה ומדברת אליו בשפה השיווקית הנכונה.

באמצעות עבודה נכונה העסק יכול לבנות את התדמית אשר תסייע לו במיצוב מיקומו בשוק; להגיע אל הקהל ולהגדיל את המכירות ואחוזי ההמרה. אם תרצו לקבל את המיטב מתקציב הפרסום ולבנות תדמית דיגיטלית מנצחת, אנו מזמינים אתכם לפנות לבייטס – המומחים למדיה דיגיטלית, בניית אתרי תדמית ופעילות ברשתות חברתיות.  לנו יש הכלים והניסיון לנהל את הפעילות שלכם במדיה הדיגיטלית מתוך תפיסה שיווקית כוללת השמה דגש על גיבוש זהות דיגיטלית לצורך השגת מכירות וקידום העסק.

גיא דימרי

שיווק פרסום ואפיון לקוח

שתף:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
MORE MILK ON MY COOKIE PLEASE

יכול לעניין אותך גם...

למה אני צריך שיווק בדיגיטל?

איך שאלה כזו הגיונית, יכולה להיות כזו מבלבלת?
הרי יש כל כך הרבה משפטי חוכמה בחוץ – “כולם נמצאים באינטרנט”, “כדי שיכירו בך אתה חייב רשת
חברתית”, תכנס לרשת וזה מה שיציל אותך”.
אז אני אניח כאן פצצה- כל האמירות האלה כלל לא משקפות את המציאות.

אתר תדמית לגיוס לקוחות

זוהי התפיסה אשר מנחה אותנו בבייטס כאשר אנו נדרשים לתכנן ולעצב אתר תדמית. אנחנו תמיד מסתכלים מתוך נקודת המבט של הלקוח, אשר מחפש מוצרים ושירותים

חשיבות התדמית בדיגיטל

כל עסק צריך לדאוג לתדמית שלו, כלומר לצורה שבה הוא משתקף בעיני הלקוחות. תדמית היא תוצאה טבעית של צורת התנהלות העסק, למשל עסק אשר מבצע